Wednesday, February 10, 2010

BlackEagle Air Charger with Vacuum Meter,Air Power and Magnatic Fuel Saver.


DECEMBER 2009

Hujung bulan disember aritu aku pegi kedai "abg" kat kelana jaya ngan mmber aku..Budjet nak usha voltage stabalizer untuk baby aku nie.Sampai sana dieorg tgh buat sales pengabisan stok sebelum masuk new year.So aku ngan member aku jalan2 arr kat kedai yang besar kat kelana jaya tu..Jalan punya jalan jumpa satu akak nie org sarawak..Dia duk citer pasal pakej yang dia tawarkan nak abiskan stok tu..Then kira punya kira harga aku beli 3 barang aritu..First aku angkat Air charger with Vacuum Meter..Best gak pasang benda alah nie.Dia boost air pump masuk ker minyak so pickup lebih skit arr kete..Then aku completekan ngan HKS Air Power ngan Mugen Magnetic Fuel Saver..So aritu satu hari arr aku melepak kat kedai abg tu..Pas abis sume settlekan payment ngan pasang, aku pun test power arr ngan mmber aku..Memang terasa arr..Pickup lebih..Biasa kalau kereta auto korang tekan minyak RPM pegi dulu kete tak pegi..Nie tekan minyak dia pegi arr.Cam rasa enjin 1.6 pun ada..Papepun korang patut test sendiri arr nak tau ok ker tak..Ada macam2 lagi brand, tapi dengan budjet aku nie kira ok dah arr jenama aku beli nie..Kalau nak power harga pun mestilah power kan..Pape pun aku balik dengan rasa puas hati arr aritu..Member aku tu pun terbakar esoknya dia pegi pasang sendiri plak kat kereta dia..



Air Charger With Vacuum Meter,HKS Air Power Mugen,Magnetic Fuel Saver

Bawah ni hasil lepas letak dalam kereta aku..



Hasilnya dalam kereta aku

1 comment: