Friday, February 5, 2010

BlackEagle Project Skirting and Spoiler


OCTOBER 2009

Actually aku dah terlambat buat blog nie...so macam2 dah aku buat kat kete kesayangan aku nie.Aku share satu2 benda yang aku pasang..First of all,mula2 aku pasang spoiler R3 aku nie..Aku jumpa satu kedai kat kampung aku Melaka.Kedai tu jual murah tapi without paint arr.So aku amik then aku hantar kedai aku biasa cat..Overall aku mmg puas hati arr ngan spoiler nie..Tak tinggi sgt tak rendah sgt..Tapi org kata pasang nie cam "ah-beng".Lantak arr yang penting aku happy.Pastu aku pasang skirting plak..Nie sume tak budjet sebenarnya nak pasang.Tapi memandangkan ada kejadian yang menimpa kete aku..Kene hantar workshop so alang2 aku pun suruh arr workshop tu pasang sekali front,side and rear skirt..Hasilnya amat memuaskan hati aku..



Spoiler and Rear Skirt aku


Front Skirt and Side Skirt aku

No comments:

Post a Comment