Wednesday, February 10, 2010

BlackEagle Custom Front Bonet Soundproof and Arm Rest


DECEMBER 2009

Ari sabtu aritu, sebab aku bosan takda nak wat aper kat rumah aku pun pegi lah cari kedai "abang".Korang pun tau kedai aper kan..Brothers..Hajat aku nak pasang sticker untuk front window aku.Cari sticker R3.Unfortunately takda at that time.So Aku ternampak dua benda sponge untuk sound proof bonet depan ngan arm rest..Belek punya belek aku cakap ah alang2 aku dah kat kedai abang nie, pasang jelah..Yang bonet soundproof tu oklah.Tak berapa sgt nak membantu tapi dapat rasa arr senyap skit bunyi enjin.Kalau korang nak pasang aku rekemen kan brand "Mohawk".Yang nie mahal skit arr tapi senyap arr kete korang jadi..Yang armrest tu aku tak berapa satisfied arr pasal dia longgar skit..Tapi ape leh buat,dah pasang kan..So enjoy jelah..

Custom Front Bonet Soundproof

Arm Rest

No comments:

Post a Comment