Sunday, February 7, 2010

BlackEagle Project Muffler Tip,Eye Lid,Stabilizer Bar and Plate Cover


NOVEMBER 2009

Lepas lepak ngan mmber aku kat setiawangsa aritu, mmber aku tu bgtau aku pasal this shop dekat seksyen 24.Mula2 aku pegi kedai tu just nak beli muffler tip tu so that nampak skit arr eksos aku yang dah ilang sebab rear spoiler aku tu.Tapi lepas pegi kedai tu macam2 aku jumpa.Then terus aku jadikan k
edai tu salah satu hobi aku weekend kalau takda nak buat aper..Just tgk2 barang2 baru yang aku leh pasang nnti untuk siapkan project R3 wannabe nie..Tak salah aku kedai tu nama NAG AUDIO something arr..So mula2 aku angkat muffler tip tu aku pegi cari kedai welding eksos aku suh dia welding sekali untuk kuatkan sebab mmber aku pakai klip jer aritu tertanggal..


Muffler Tip

Then lepas beli tu mata aku ternampak kat stabilizer bar atau strut bar ULTRA RACING..Aku memang dah lama nak padang benda nie..tapi riki2 kat kedai lain sume cam mahal,so kedai nie dia jual murah..aper lagi aku pun angkat arr alang2 dah sampai kan..So suh arr budak nie pasang..

Stabilizer Bar Ultra Racing

Pas tukar tu aku suh budak nie masukkan ada new eyelid nie..Nampak garang skit cam mata helang..Tu sebab aku namakan project aku nie BlackEagle sebabkan eyelid kat lampu depan aku nie arr..hehehhe..Abis sume tu aku cam nak belah dah arr ajak mmber yang bawak aku tu minum2..Pastu aku ternampak cover plate R3 yang aku rasa rugi kalau aku tak buat terus..Pastu alang2 dah tukar cover number plate standard tu pun aku tukar so that nampak lebih menyerlah ngan new cover plate R3 tu..So overall hari tu aku sangat happy eventhough abis det aku hari tu sedangkan aku cuma nak cari muffler tip jer..So belanja upgrade kete aku bulan tu pun aku stop..tunggu bulan depan lak..Even post aku nie cam cepat tapi actually every part of the title tu merangkap satu bulan nyer benda aku buat..So one month one Part of the title contoh first month tu spoiler and skirt tu then bulan depan tu aku buat yang nie plak..So tgk aper buat untuk bulan2 seterusnya..

Eyelid"Eagle"

Plate Cover R3


No comments:

Post a Comment