Thursday, February 11, 2010

BlackEagle Air Charger with R3 Emblem Logo and R3 Sticker Front Window


February 2010

Bulan nie aku dalam hati aku aku kata aku mesti jugak cari sticker R3 untuk window depan tu tak kira camner pun.So aku pun pegi arr kedai yang biasa aku pegi cari kat seksyen 24 shah alam tu..Alhamdulillah, ada stok baru sampai..Belum masuk kedai lagi boss tu dah senyum2 dah tau dah aper aku nak pasang.So aku kene choose between pasang dari dalam or pasang dari luar.So belek2 kalau yang dari dalam tu kene potong skit kat Rear Mirror aku tu.So nampak cacat skit arr design tu nanti.Aku pun pilih arr yang pasang dari luar nyer.So aku pun pasang arr..

R3 Front Window Sticker

Next week tu aku ajak mmber aku pegi pandan.Kedai stickerontime untuk aku tgk emblem logo R3 belakang tu ngan body sticker R3..Nego harga sticker body tu aku rasa aku buat lain kali kot.Bnyk skit kos dia..So aku pun beli arr.Then aku gerak ke shah alam balik untuk bawak mmber aku.Dia nak tgk bodykit pesona.So pegi situ aku jumpa arr budak melayu biasa aku kautem tu.Mintak tolong dia buangkan logo lama 1.3 kat kete tu ganti R3 yang aku beli kat pandan tadi..Sampai kedai tu aku nampak logo R3 untuk depan ngan belakang tu.So alang2 aku suh budak tu pasang sekali.Hasil dia aku rasa cun arr..Tapi aku paling puas hati sticker window depan tu arr..

R3 Logo Front

R3 Emblem and Back Logo

1 comment:

  1. kalau rasa2 nak tukar font no plate kereta tu macam singapore style punya with carbon fibre ke try twngok sini ok =)
    http://hudalululoveyou.blogspot.com/2011/03/adzhim-ivan-enterprise.html

    ReplyDelete