Thursday, February 11, 2010

BlackEagle Air Charger with Voltage Stabilizer and Grounding Cable


January 2010

Hari sabtu that day aku cam biasa tak der keje nak buatkan.Bosan sorang2 kat umah so aku pun pegilah shah alam.Cam biasa arr niat aku nak cari sticker R3 untuk window depan aku tu..Pegi arr kedai yang aku nampak aritu ada tu..Pegi tokey kedai tu kata takda abis stock..U kene datang lain minggu..Perghhh..Terbakar gak aku masa tu.Yelah jauh seh nak pegi shah alam dari umah aku..Tol minyak sume..So aku pun pegi arr kedai lain deret2 tu dengan harapan aku dapat jumpa..Nampaknya aku hampa gak akhirnya..So aku pegi arr satu kedai nie..Baru bukak gak arr..Aku ternampak voltage stabilizer Raizin yang ada meter tu.Then aku try tanya tokey kedai tu brape nie voltage stabilizer.Aku tanya ada grounding sekali tak.Skali bukak kotak tu ada grounding sekali..Aku tanya2 skali dia kasi harga yang aku tak jangka.Murah..Aku cakap dalam hati..arrghhh alang2 dah sampai sini kan..pasang terus arr..So aku pun pasang arr..Lama gak amik masa pasang grounding nie..voltage stabilizer tu senang jer..Kejap jer..Pastu try arr test power..Terasa arr radio kuat skit then nak start enjin senang..Pickup pun lebih skit..So ok lah berbaloi gak arr ari aku tu..tak sia2 aku pegi shah alam..

Voltage Stabilizer "Raizin"

Grounding Cable

No comments:

Post a Comment